DUKTIG FLICKA ....

Shaoooo image375  Whats up ?

Själv så e de kanon, ja menar fint värder + att man är ledig idag.
Har hunit med massa ha typ tvättat 4 maskiner tvätt städdat mitt rum vikt lite kläder i
min gaderob, lagat mat & sytrax ska ja noppra min ögonbryn =P hihi..
Har även hunit med att ligga en liten stund i solen, fast ja blir så rastlös så kan max ligga 30 min,
sen måste ja upp och röra på mig ! hihi...

Hoppas eran dag har varit kanon !




image376
slängde ut allt från gaderoben ;)

image377
Sedan hängde ja upp massa på galjar :P

image378
Mkt mer ordning nu ;) hihi

Fast min gaderob har ju gott sönder, eller aah inte gaderoben utan korgarna har haft fler inann men dom ligger nu under min säng, ja & mamma ska upp o helgen till IKEA och köpa nya korgar / hyllor...
Ska bli gött för lite jobbigt att ha massa kläder under sägen.. ajajaj 

image379 
vikt & fint :):)

image380

Vist har ja varit DUKTIG ?



image381
tog detta kort innan, snacka om gott värder ;)
(datumet stämmer inte, vet inet hur man ändra de på kameran)

image382
Solsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsolsol

Vill ha sommarlov nu, guuh så härligt de skulle va...
Fast i och få säg så ska man ju jobba, men de e ju gött de me ! ! !
Imorgon har ja sovmorg, börjar typ 10 eller nått... NICE E DE !
Neeh palla inte sitta framför burken mer ....


Ska dra ut & ta ner tvätten som ja hängde upp innan....
Ha de kaaaaaaanon !

L.Axelsson- & vi som ser hur allt gått till, få veta att vi drömmmmmmmmt !



=)(=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0