En fågel som pratar i telefon med en katt som hoppar över bilarna...

Tjenixen snYggingar  image494

Ja har verkligen inte orkat eller haft tid att skriva här.
Har jobbat som själva F*N i helgen hihi.

Lördags gick ja upp & dömmde fotboll till 10 sedan skjusade Systern min upp mig till stop 1 där ja jobbade till 18.30.

Söndag upp & dömma fotboll till 11 sedan hem duscha och cykla upp till stop 1 där ja jobbade 12 till 20.30.

Som ni ser ha ja jobbat massar. Men va gör man inte för att f¨lite större plånbok? ;)

Idag drar jag till Göteborg för att kolla på Svergis mot Slovenien. KULIGT.. synd bara att ja e förkyld....aja =)


Sitter & målar min naglat knall rosa ;) hihi fin fint blir de !
Föresten non som läser blondinbellas blogg ? har ni sätt hennes otroligt underbara väska. JUST LOVE IT.
Ja vill me ha en sån, synd bara att den kostar 3000 =S

Jag hittade värdens finaste klänning på stan i fredags också. Men ja gick därifrån för att inet köpa den hahah....
Måste spara måste spara ...


image495Denna fina färg har ja på mina naglar strax =) Älskar knall färger asså !


ÖNSKEOUTFIT !


image496

Så himla still resnt, har hittat massa som ja vill ha nununununu...
Men nejnej måste spara måste spara ..... Puuuuuhhhh


Tänkte lägga in lite kort men ta de lite senare nu ska ja sminka mig och fixa mitt hår lite. Se ya later BITCHERS!

L.
Axelsson- shit asså va så lite kan hjälpa, fast inte redigt eller ? va ???

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda mig på msn: [email protected]

2008-05-26 @ 13:23:08
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Anonym

när man har önskeoutfit tar man ju inte någon annans :S

2008-05-26 @ 19:18:38
Postat av: Lina

Men jag gillade den så de e min önskeoutfit :) !!!

2008-05-27 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0