Fredaaag

Tjaa , allt väl?
Hm med mig: bättre än innan idag iaf, men inte helt kry ännu :(
Innan var LIna och Lisa här och hälsade på mig, det värmde:) Älskar dem
flickorna mest <3
Men dem var inte här så länge, Lisa skulle bara ha sina pengar som jag
var skyldig och Lina skulle ha sin jacka som jag lånade för typ 1-2 veckor sedan XD
Jaja men det spelar ingen roll om dem inte var här länge, det var bara kul att se dem.
Det blir ju tyvärr inte så ofta nu när skolan är igång :( 
Men vi få se det från dn ljusa sidan . exakt 3 månader tills vi ska spendera 1 hel vecka
tillsammans alla tre i Turkiet :) Kommer bli skitbra ! 



      image430


Funderar på att fortsätta kolla klart på desperate houseviwes boxen nu :):) BÄSTA PROGRAMMET EVER!

Ha det fint :) Förresten har ni gjort nåt skoj idag? Fest, hemmakväll, bio....?
Puss på er och god natt för det kommer nog inga fler inlägg idag/ikväll.

//L i s a  A n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur gamla är ni?

2008-05-17 @ 19:37:49
Postat av: Hannah

Desperate houseviwes är så jävla bra , love it ! Kollar du på denna säsongen som går på TV:n nu ?

2008-05-18 @ 02:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0