Fredag kväll ...

Hej hej :)
Lördag morgon/efermiddag och jag sitter i soffan framför både TV:n och datorn
samtidigt. Alltså NO LIFE!
Är riktigt jävla trött kan man väl säga, var i Bankeryd igår nämnligen med Födde&Silve.
Va hos en kille som hetter Erik, han skulle ha grillkväll, mkt trevligt.
Massa med roligt folk också.
Jag mästerkocken stog ju för grillandet för Erik var ju värdelös på det xD
Svart korv liksom, nee inte så gott.
Framåt kvällen spelade vi lite guitar hero också, och herrejävla va RÅ spealde på,
han ägde ju typ alla :) hehe

Sen efter ett tag skulle Födde skjutsa hem en kille som bodde på andra sidan vättern och
då går självklart hans bil sönder mitt på motorvägen mellan gränna och jönköping.
Herregud säger jag bara, vilken kväll. Slutade med att lina fick ringa och väcka sin inte
så glada syster mitt i natten och hon fick hämta oss :S

Hemma runt halv 4 , nice !

Fan i helvete oxå , hade tänkt lägga ut lite bilder emn det fungerar fortfarande inte , vet inte
vad det r för fel, har jag typ för stort format på min bilder från min kamera eller vad göra jag
för fel ? ? ? :O

Jaja lina får väl stå för det då :) hehe

PUSSS
// Lisa


Kommentarer
Postat av: Jess

Lät som en kul kväll.

2008-05-03 @ 14:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0