God kväll gott folk !

Hemkommen från Taberg nu :) Trevlig kväll , men kort :(
Började med att Jag åkte hem till Lina för att möta upp alla :)
Sedan satt jag och Lina dr i typ 1.5 timme och väntade på Malm
och Viktor och co :)
Efter ett bra tag kom de ju iaf :) Skönt :P
Vi skulle kolla på skräckfilm men Malm och Viktor tyckte att Linas 14 tums TV
var för liten så vi åkte hem till Martin som var ensam hemma :)
Större TV + en soffa :) Mkt bättre , eller hur killar och tjejer ?
Blev så glad för min lilla Carro kom ju dit :) Har inte träffat henne på år och dar...
Satt och kollade på en film iaf, typ Boogeymannen eller nåt :S
Ni kan ju bara gissa vem som skrek högst? Haha Malm  såklart, eller frågan
är den om inte Carro var värre den här gången :)
Joo  så var det ! :P

NI skulle hört klockan i Matrins och deras vardagsrum, den plingade
en gång i halvtimmen, damp eller vad?  Jaja men den stängde vi av sen.
Haha martin lär aldrig mer bjuda hem oss :) Så jobbiga var vi , åt upp en hel
gurka för honom och sen lånade jag en tröjaav hans bror :S heeheh
Hämtade saker hela tiden , men kul det var det eller hur MArtin :) Liiite iaf ;)

Efter filmens slut så kom en stor fråga upp, vem ska skjutsa hem Lina och Lisa....
Ingen kände väl sig så manade till det, så Malm föreslog att vi skulle sova hos Martin
eller hos Carro, det skulle nog varit mysigt och kul :)
Men så blev inte detta fallet utan våra Kära killkompisar Viktor och Malm körde hem oss :)
SNällt va? :)

Och nu är man hemma i sitt kära hus i lilla  Norrahammar, fast jag ska vara ärlig,
skulle hellre stannat och kollat på en film till :)

Bilder från kvällen :)






1. Martin i sin otroooligt fina oranga fuskhalsduk :)
2. Viktor , porrar sig som alltid xD
3. Viktor , lite trött ? :)
4. Malm skulle få till en snygg pose :)
5. Malm med ännu en av sina poser :P
6. Jonas "Frazze" , Carro, Lina, Viktor, Malm och Jag :)
7. Jag haha
8.Carro och Lina :) Fina flickor det <3
9. Viktor och Malm , fina pojkar <3
10. Filmen som vi kollade på :) (martin som är mästerfotografen denna kväll)
11. Frazze, Carro, Lina, Viktor, Malm och Jag :)
12. Den jobbiga klockan ... USCH för den ! hehe
13. Lina, Viktor, Malm och Jag :)
14. Mee , vetifan vad jag gör , haha
15. Jag igen, glad som vanligt
16. Frazze och Carro :) :P
17. Frazze och Carro igen :):D:D

Detta var bara några av dem ina bilderna som Martin tog denna underbara kväll :)
Hade skitkul och hoppas på fler sådana kvällar  :P

Ska sova nu, klockan är ju förfasen 02:39 nu :S
Lär ju vakna seeeeent imon ...

God natt och sov så gott !

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0