GOD NATT !

Hejhej Eller God kväll kanske man skulle säga ?

Hoppas allt är kanon med er.
Med mig är allt bra förutom att jag är lite tankespid för tillfälet, vet inte redigt om ja vill till höger eller vänster ?
Aja hur har eran dag varit då?

Själv så ha man varit ledig så ha städat pluggat lagat mat efter de hjälpte ja Dad lite me syrrans bil. Har också varit uppe hos Fidde & Sölve och lånat ett verktyg. Sedan varit ute och åkte lite me familjen.

Tänkte bara skriva lite kort innan ja ska nanna. Eller ska inte sova på en stund men ialla fall..
Ska duscha samt ringa ett samtal. Fastän ja inte orka prata just nu. Men de e inte ja som tar insenativet nu utan de e du !

Blbalablabla fan va ja skriver massa onödiga saker. Men de känns liksom gott att få ut allt från hjärnan på nått sätt ! aah ni förstår säckert. Imorgon har ja en lektion sen slutar jag de e redigt NAJS !


Neeh nu ska ja ta & ringa så ja få de gjort !
Föresten så ha ja ringt ett annat viktigt samtal idag, och ja måste säga hälften av allt som åker runt i mitt huvud just nu åkte bort och allt kändes på något sätt mkt lättare. Fast ändå är man lite orolig. Men ja tänker inet på de hela tiden nu...

Neeh SOV GOTT ♥

L.Axelsson- fy fan fast ändå bra ?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0