Godmorgon världen ....

Hej hopp i lingonskogen :)
Allt på topp idag eller ?
Det är det inte för mig, är frotfarande lite krasslig + att det regnar som aldrig förr :(
Usch hatar regnet :( Det är  ju sommar nu typ , inte fan ska det regna då :S
Men men ska för övrigt ner till Norrahammar centrum och kolla på talangjakten
senare, kan va lite småkul, Malms lillasyster ska ju sjunga och min syrras kompis :)
Hoppas på det blir lite finare väder bara .... mend et ser mörkt ut på den fronten .. TYVÄRR!

Kvällen ska nog spenderas med Malm och co och en mysig filmkväll :)
Låter väl nice ? :P
Sjukt kul att vihar börjat umgås med dem igen, känns så bra :)
Har faktistk saknat mina och Linas små pojkar :) hahah XD

image433
Är dem inte söta Smörvik och Malm ...? :)

Nee nu är det väl bäst att man gör sig iordning lit inför talangjakten :)
Fast undra om det är någon idé eftersom det regnar :S

Haha aja, måste dra nu:)  Ha en braaa dag , och gör inget som inte jag skulle gjort ;) hehe

// L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa söta det var dem... :)

2008-05-17 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0