Gott och blandat :)

God kväller gott folk :)

Allt väl en söndagskväll som denna?
För in egen del, trött, långhelgen är nästan slut :( och har en massa plugg
som jag har skjutit fram under ledigheten... inte bra!

Jag slog nyss upp böckerna eller rättare sagt tryckte upp PDF-filerna som
vi ska har prov på och då fick jag nästan en hjärtinfarkt :O
Det var runt 30 sidor + 6 olika powerpoint grejsimojser :S:S
Låter inte så frestande va? :S

Har varit på hammarvallen typ hela dagen lång, vilket kaos det var. Det hade varit
inbrott för någon vecka sedan och dem ahde bytt lås till allt och ingen hade nyckel,
vi fick typ ringa runt till 8 olika personer och ingen hade men sen så fick Ingemar Jacobsson
åka hem från sin stuga bara för att låsa upp åt oss. Sååååsnäll är han, utan han skulle
inte NGIS / Norrahammars fotboll gå runt.
Varför jag va på hammarvallen var för att syrran spelade ju seriepremiäri fotboll idag
mot Husqvarna och dem vann med 6-0 inte illa va? ;)
Syrran gjorde ju tillochmed mål, hela 4 stycken :) Bra jobbat ju !

image333

Idag när jag kollade på Idas match (min syster), så blev jag så himla sugen på
att börja spela fotboll igen! Det är en så himla skön känsla att få gå ut på en
grön nyklippt plan och bara få springa av sig. Fast allra roligast med fotboll
är det när man bara latjar tycker jag iaf :) hehe





Hehe på tal om inget så igår när vi var i Bankeryd så kollade vi på ett JÄVLIGT roligt
program "Sverige pussas och kramas" eller nåt sånt tro jag att det hette.
Har alrig sett det, hur roligt som helst, asså det var fan helt sjukt. Och Sveriges egen
Björn Gustavsson var ju med, sååå fin den grabben :)
Nee det var ett program av klass måste jag säga. Precis min humor! HAHA

image334
Sötgöte nummer 1! Hihi


Nee bäst jag slutar att prata massa skit nu , plugget väntar och sen ska jag
sätta på en bra film och mysa ner mig i min underbara säng.
Man har väl ändå studiedag imon ;) Hur skönt är inte det? :O hehe

Ha en bra kväll och Gonatt :)
PUSS
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0