Grattis till mamma som fyller år idag :)

Hejhej !
Idag vaknade jag tidigt för att sjunga för mamma som fyller 37 idag :)
Så ett stort grattis till dej <3

MIn dag i stora rag ser ut såhär:

* Plugga.
* Kolla på syrrans första seriematch.
* Fira mamma och Toni.
* Träna

Låter väl som en skitrolig dag inte sant? :) hehe
Just det kan ju berätta lite som igårkväll :)

Jag och Lina bestmde oss för att åka ut till Erik denna kvällen oxå, och snälla
Jakob kom och hämtade oss. TACK!
Sedan satt vi nere i hans rum och spelade guitar hero och mös allihoppa,
haha... Fy fan va varmt det blev för mig som hade alla över mig. Men det
var mysigt ;) hehe

Sedan runt 2 nångång så skjutsade Jakob och Johan "Jocke" hem oss till
vårt kära norrahammar igen:)
Kom hem var inte ett dugg trött som vanligt och satte mig vid datorn mend et var ju inte
allt för mkt folk som var inne som man kunde snacka av sig med.
Så gick och la mig iaf.

Ännu en tevlig kväll måste jag säga :)
Hoppas att eran kväll va trevlig den med?

Nee nu väntar mina skolböcker här :(
Jobbigaaste ämnet med (medecinsk grundkurs) BLÄÄÄ spyr på det!

Jaja ha en gooo dag :)

PUSS
Lisa - wait for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0