Hejhej !

Sitter & lyssnar på gamal asa go musik. Typ en skiva som Bävern brände till mig i 7:an.
Så jävla go musik e de.. Har saknat dom låtarna!

Hade nationella idag i skolan, denna delen var ju mkt lättare ! Eller va tycker ni ?
Känndes ialla fall braaa :D

Annars ha det varit mkt skratt i skolan som vanligt.
Haha föresten så jävla kul va de. Johan Abrahamsson råkade slå Bergman i ansiktet inte med mening & Bergman blev skit arg och dom började typ bråka lite hahah , ( fast dom e ju kompisar ) men aah ni vet hur killar är .. Men ialla fall Berget råkade dra sönder Johans kallingar hahahah asa mkt sönder fan va ja och john skrattade så jävla kul va de !


Haha helt jävla sönder, hahah.
( va bara tvungen att ta ett kort )


Är ledig i mogron föresten & på torsdag har vi bara matte sen slutar vi Snacka om gott ! =)
Har suttit och kollat på massa crossar ja och pappa kanske ska ringa på en i morgon ! 
Nice e de ! 

Jaja hoppas de gick bra för er på nationella ialla fall! =)=)

image419
Alltså ja skulle inte klara mig en hel dag utan att äta frulle !
De e de bästa målet på hela dagen. ! =)

Va bara tvungen att säga de !


 Uch känner mig typ pank nu alltså och de gör ju  inte saken bättre att plånboken har blivit stulen i skolan & ja hade 250 kr där i .... BAJS ME !

Aja thats the life, men ja tycker inte städeskor ska öppna dörrar som är låsta thats it ! ! !


Nu ska ja noppea mina ögonbryn... SE YA !

L.Axelsson- alltså fan ja vet inte om ja orkar mer, ja försöker en de går bara utför.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0