Hektisk dag idag...

God kväll alla goa och glada :)
Allt väl? Med mig själv, kanon faktiskt :P
Tänkte dra genom dagen lite snabbt, ENJOY!

Började skolan klockan 10 med handbollslektion :) NICE
Sedan Lunch och sist med inte minst näringslära.
Vi skulle ha redovisning inför klassen vilket jag hatar.
Fick lite panik i början för jag slängde ihop en power pointredovisning
på typ 1 timme :S  Men det gick ju galant efter många om och men :)
Slutade lite innan 3 och tog sedan bussen hem direkt :)
Hemma runt 4 tiden :)
Resten av dagen har jag bara luggit på våran solterrass och kopplat av,
vilket jag faktiskt behövde :) För sen var det dags för träning.
Sprang, spran och åter sprang + lite fys med ju ;) hehe
Skönt efter passet iaf :)

Ikväll har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt för imorgon väntar en lååång
dag. :/  halv 9 till halv 4 :S USCH

Jaja, that is life :S 
Sov nu så gott med er :)
PUSS
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0