HELG ... UNDERBART

Hek hej :)
Lääängsen man uppdaterade sig här nu :S Excuse me :P
Har haft fullt upp med både handbollen, skolan och livet över
huvudtaget ...

Fick mitt första fucking getingstick igår med , fan va det kliar och gör ont.
Men det får man väl leva med antar jag :) heheh

image524

Har varit på hammarvallen hela dagen... Hammarskölden denna helgen igen.
Har stått i kiosken och typ kollat på fotboll och solat :D Härligt som in i ... :)
Sen så är det Rix Fm festivalen som står på schemat men först så ska
jag till mormor och morfar och grilla :) Mkt gott :D:D Dem är bra mormor & morfar <3

Nee nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen :) Men kvällens fråga är : 
Vad in i hela friden ska man ha på sig? :O hehe

Hittar väl nåt bra i garderoen hoppas jag , men en sak är klar iaf,
dem nya skorna kommer pryda mina fötter ikväll :) Kär i dem <3

Just glömde att säga att brorsns lag kom tvåa i cupen:)

Gotta go !

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0