I brist på annat

Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt :)

Humör just nu: Trött, seg

Favoritgodis: Måste vara choklad, hur fint är inte det liksom ? :O

Kläder just nu: shorts och en stor tröja

Musik just nu: Rihanna - take a bow

Sommarplaner: Halmstad, jobba, turkiet <3

Hur många kuddar sover du med: 3 stycken

Spelar du nåt instrument: Nopp, är nog den mest omusikaliska människan ever!

Morgon- eller nattmänniska: Bådeoch om man kan kan va det :S ? hehe

Vem är viktigast för dig: familjen och mina underbara vänner såklart <3

Bio eller promenad: Vet inte riktigt , men tro mer på en promenad

Är du kittlig: Jaa som in i helskotta.

Snarkar du: Om jag är täppt i näsan så gör jag nog det, men inte annars

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Usch alla, nee men dem flesta är faktiskt äckliga.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Göra mig osynlig :P

Vad vill du jobba som? Jag vill bli antingen idrottslärare eller polis :D

Stökigt eller välstädat? Välstädat gillar jag , men har sällan det ..

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja , men att våga är en annan sak.

Gillar du att sjunga? Jaaa även om det inte låter så värst bra...

Anser du att du är stark? Njaaa inte så värst.

Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över XD

Vad längtar du mest efter just nu? Sommarlov och efter det TURKIET <3

vad gör man inte när man har brist på annat :P ?

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0