I don´t want to be anything other than me...

Hej hopp i lingonskogen :)
Allt väl en dag som denna ?
Själv bra, men är liiiiite trött och så har jag en håltimme på 2 timmar och 45 minuter :O
Usch usch usch va jobbigt, och Låååångtråkigt!
Men det får man leva med. Man får tänka på att det är typ den nästsista måndagen
jag behöver sitta här och inte göra någontinng.

Ska va med liite på träningen och se hur jag mår, om det går bra så ska jag va med ikväll
med. På tal om tränignen ikväll så ska Thilda Frisk vara med på våran träning idag :)
Wohoooo , kul ska det bli :D Eller vad säger du Thilda? ;)

Har någon något förslag på vad man kan fördriva tiden med ?
Har ingen aning va jag ska göra. Har bara jävligt tråkig nu!!!

image467
Denna bilden säger mer än 1000 ord :) Love all of them ! <3
Härligaste gänget ever :)

Ska dra nu, funderar på att gå in på A6 en sväng.
Kanske kan va lite kul , och vem vet, kanske finns några nyheter :)

Jaja nog om det, ha en bra dag :)

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0