I´m good I´m gone ...

Åååh va bra hon var Malms syter :) Såå söt med , sjukt söt :P
Det var jättekul att kolla på talangjakten! Alla va skitduktiga :)
Tilda min syrras kompis vann hela skiten, inte dåligt :D
Jag, Lina, Malm och Viktor köpte glass , mumsigt var det, jag och Malm
delade på ett paket med 6 glassar i, men vi delade med oss till han föräldrar
och min syrra ;) Snällt va ?  :P

Drog hem vid typ halv 6 och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli
kalr:) Ska grilla ikväll igen :) Så gott med grillat nu på sommaren :)
Efter grillningen ska jag bika mig bort till Linas house och där ska vi ha filmkväll
med Malm och Viktor och kanske Martin med :) Roligt roligt :P
Dem grabbarna är störtsköna , kul att man har börjat umgås med dem igen :)

Kommer ett inlägg till ikväll med lite sköna bildr från ikväll :) Låter det bra ?

Ska ta mig en dusch sedan blir det filmkväll som sagt var :)
Hoppas ni får en trevlig kväll ni med :P

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0