Jag vet att vägen är svår, men jag har redan börjat gå...

Godmorgon

Hoppas allt är kanon med er.
Skulle kunnat sova lite längre idag känner ja
men fick ett sms vid 08.30 nån gång.
Så kunde inte somna om sen.
Så satt mig här framför burken.

Idag blir de till att plugga, uchuchuch.
Idrottsprov på tisdag och jag har slarvat bort
alla min antecnkingar så få sitta och försöka hitta
fakta på internet.

Igår va ja & Lisa i Bankeryd, de va nice =)
Åkte la hem runt 2 nån gång.
Men kunde inte somna igår kväll heller,
så satt mig framför tvn en stund.










Har inte så mkt att skriva om just nu, ska gå ner & göra något att äta är jätte hungrig.
Men frågan är va man ska laga ? 

Sen måste ja börja plugga, fundera på att sätta mig utomhus, undra om de e värmt ?
Har inte varit ute idag... aja de märker vi!



Dagens Kram gose to- SysterYster, för hon ställer upp <3

Dagens hemska gose to- sjukdomen cancer...

Dagens godaste gose to- ramlösa blåbär ;)

Näääh nu ska ja ner & laga mat ! Ha det Underbart !

L.Axelsson- var du än är & var du än befinner dig så finns ja alltid här för dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goes to inte gose to.. HAHAHA

2008-05-04 @ 12:01:11
Postat av: Lisa

HAHA , johan i närbild, nu fick han oxå lite uppmärksamhet som han ville XD

2008-05-04 @ 12:02:14
Postat av: L.Axelsson

Man har ju sina egna ord språk ;)
gose låter bättre =P tss.

HAHA aaah de fick han ju :P hahah så jävla klokrent :P

2008-05-04 @ 12:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0