Jag vill med ...

Sitter och kollar på LA ink, så jävla sugen på att tatuera mig när jag ser alla
andra som tatuerar sig. Men jag vetifan var eller vad jag ska tatuera mig.
Jobbigt läge...

Jag bara tycker att hon Kat von d är så jävla cool.
Har ni sett när det var en konstnär som målade av henne?
Den bilden är så jävla tuff, jag dööööör!

image321
Visst är den tuff?

Hela hon är tuff för den delen. 




Har verkligen inget att göra!!!
Något förslag på vad man kan göra för att fördröja tiden???

Hmm undra vad jag & Lina ska hitta på ikväll ? :)
Hoppas på att Malm& Co kan/vill ikväl :)
Skulle väl va kul Lina ? :P
Det är iaf lite bättre grillväder idag än var det var igårkväll iaf :P

Nee nu är pausen slut här måste kolla på La ink igen.

Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska ha!!!

PUSS
// Lisa

Kommentarer
Postat av: L.Axelsson

Älskar den tavlan, skulle kunna döda för den för fan :P haha

2008-05-03 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0