Liiiiiivet leeeeeeeker !

Kan dagen bli bättre?
Va först på friskis å tränade me Julia å Cajsa, slog mitt rekord på 2,4 km :) sprang på 11min. sedan tränade vi då biceps ;) haha asså ja fattar inte hur man kan vara så klen..t.o.m. min lillasyrra va starkare än mig (fuck måsta no börja göra nårra repc varje kväll el nått)
Sedan på stan fick man TÅRTA =D mumnsigt!
efter de åkte ja å julia t golfen å stod där i solskenet å slog lite, fan va livet är underbart ibland.

Ikväll ska ja grilla me Simon å Julia :) kuligt kuligt

entligen får ni se nårra bilder från mode visningen oxå, ja tycker ja ser ut som ett ufo på alla bilderna, känner fan inte igen mig själv, men iförsig de hade ju sminkat mig aset å med versta backslicket kanske man inte är sig så lik.. :P




Vill bara säga att Lina och Lisa är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Lisa a

Du är alltid söt Lisa :)

2008-05-17 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0