Lite kort & gott....

Shaollloooo image388

Härligt väder idag igen, och ja måste sitta inne & plugga...
tänkte bara ta lite kort om min går dag/kväll!

Började med att Frida ringde och undrade om hon fick komma :)
Så vi låg på gräsmattan och spelade kort jag ägde! ... Naaaat hon vann hela tiden...suck =P
Sedan ringde vi Lisafisa och undarde om hon ville hänga med bort & bada, självklart ville hon de.
Så vi tog och cyklade oss bort och tog ett dopp, när vi kom hem va klockan ca halv sex och alla åkte hem till sig för att sedan dra upp till åsa där vi grillade och spelade fotboll, sedan vidare till malm där vi kollade hockey + film :)
Trevlig kväll !
Jag hade inte med min kamera på kvällen så Lisa få stå för the pics..








Idag få ja se va de blir ja och mamma kanske ska upp till IKEA fast vet inte om de e så kul att gå där uppe när de e fint värder här hemma. Sen måste ja plugga som fan idag... SHIT ASSÅ :P

aja nu ska ja ner & plugga liite RITTEKNIK !

Ha de kanon fuckers :)

L.Axelsson- ja vet inte, eller vet ja ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0