Manchester United - Chelsea

Hemkommen från NGIS och solningen :) Solningen var underbar,
men fan va tiden gick sakta eller hur Lina ? :O heheh :)
Sen drog vi över till NGIS där hela familjen Lisa var :D hehe
Dem höll på att göra iordning inför hammarskölden i helgen.
Jag fick hjälpa pappa med att rensa ogräs mellan plattorna :S
Hur tråkigt som helst. Men va gör man inte för NGIS :D:D

Jaa och nu taggar jag inför Champions League finalen mellan
Manchester United och Chelsea :P Wiiihooo
Har typ taggat till den sen semifinalen men ändå :P

image480   vs.    image481

Nee nu ska jag gå och äta nåt innan matchen drar igång på riktigt
här :D Vilka vinner tro ni ? :)
Jag hoppas på Man United iaf :P


image484              image486


Nee nu måste jag verkligen gå , matchen börjar ju nu aldelles strax :)
Ha en bra kväll och njut av fotollen ni som ska kolla vill säga :D

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0