Mycket lyckad kväll måste jag säga :)

Tjaa nyss hemkommen från la stada :)
Har ju varit och käkat med Lina, Frida och Cornelia :P
Det blev ju bra till slut även att jag och Lina stog inne på Juneporten
i 1 timme och 45 minuter och väntade på Frida och Cornelia.
Träffade ju lite roligt folk när vi stog där bl.a Jessica idag igen.

När Frida och Cornelia kom så blev det lite svårt at bestämma var
vi skulle äta, men det blev SOYA till slut :) Mkt mkt gott !
Efter en väääldigt lång måltid så drog vi ut och härjade på stan:)
Eller härjade och härjade,  men vi gick runt lite och kollade :P
Jag och Lina tog sedan bussen som gick 23.55 från Juneporten hem
till Norrahammar, och i Norrahammar så stog Louise (Linas syrra) och väntade
på oss så vi slapp gå upp fö heeeeela backen :) Snällt va ? :)

Just det idag stog LIna och Frida för bilderna så dem får LIna lägga in imon :)

Nehee ska sova nu , kännner att jag snart däckar annars!
Sov så gott !

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0