ONSDAG = LEDIG

HEJSAN SVEJSAN !

Som ni kanske redan vet så e man ledig idag.
Och de kan man bara beskriva med ett ord UNDERBART

Idag blir de nog lite plugg, har ett "projekarbete" som ja måste bli färdig me ja och Johan.S
och vi har knappt börjat eller han har börjat lite men inte ja =S

Sen få vi se va de blir. Finns alltid nått..


Sitter & tänker på turkiet nu.. Åååh va ja längtar kommer bli så jävla kul. Eller va säger ni tjejer ?

image421
     (bild från google.se)

De e ju typ bara tre månader kvar nu sen sitter vi på flyget på väg till turky ! Fatta va gott..
Missar ju nogra dagar av skolan me...DE E NAJS !
Aja få la drömma mig bort en stund... Drömma att ja ligger där nere på stranden med en drink i handen & massa frukt.  hihihi !










Who will not look like her ?
Shit asså hon är ju bara för söt.Just love her.....
Va bara tvungen att skriva de ;) hhihihi   =)



                                                                                     
FÖRESTEN ....
på tal om inget annat så vet ja på ett ungefär hur min tatto ska se ut, eller ialla fall på ett ungefär, den kommer bli så j*vla grym.Enligt mig ialla fall.  Går inte förklara redigt så ja skiter i de. =P


image425


Nee nu ska ja ta och dralla ! Ska lyssna lite musik.. Ha en nice dag !

L.Axelsson- jag förstår men du fattar fan inget lr ?

Kommentarer
Postat av: Lisa Persson

hopas inte den ser ut som på bilden iaf ;)

2008-05-17 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0