pics ....

Halllu Alla Tanter & Gubbar =)

Allt på topp ?
Ja tänkte bara slänga in lite bilder från i helgen & gårdagen...

Igår va ja på Svergis-Slovenien, och gissa vilka som vann ???
Joooo inga midre än SWEDEN SÅ KLART =)


Med sverige tröjan på så klart :)


Utanför innan vi kom in, men som sagt va de va ju bara en tränings match men de va faktisk 21500 där igår & de går la in ca 50 000 eller nått :) men de va bra stäming så de va nice =)


me and jari, diggar hans min där ;)


Bästa mamma :)


Viktor & Jari :)


jag och Jari igen ;) hahah


Vi kom ner rätt tidigt så fick sitta och vänta ett tag, lite segt men va fan :D hihihi de kändes som en evighet innan matchen skulle börja !


Jag & jari IGEN ;) hahah


natiollansång på G ;) Ja sjung i som tussan ;) hahah

Jaa de va lite bilder från igår :) En himlans kul och lyckad kväll baar synd att man e förkyld.....=/



Från i fredags !

Då vi va innen i stan & åt :)


Friiiiiida :)

En trevlig kväll med god mat skratt och snack :)

image510
Ja dömmde även fotboll både lördagen och söndagen =)

Men nu ska ja ner och plugga lite ha e nice dag :)

Puss♥

L.Axelsson- så kan de va

Kommentarer
Postat av: Tove

kolla in min blogg =)

2008-05-27 @ 18:22:46
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0