Sommaren ÄR här nu :)

Solen skiner, jag har studiedag och snart ska jag börja plugga.
Bortsett från plugget så kommer det bli en kanon dag.

Snart är sommmaren här på riktigt, kollade på vädret nyss och
det ska visst bli 25 grader framåt i veckan :) Låter väl bra? :)
Någon som har börjar räkna ner hur långt det är kvar till sommarlovet är?
Jag orkar inte , men en sak vet jag , och det är att det inte är inte långt kvar
alls :) Det ska bli så skönt att få hela 10 veckors lov. Även om man ska jobba
typ hela sommaren så är det bättre än skolan tycker jag :)

OCH det bästa av allt är äändå Turkiet med min älsklingar den 16Augusti :)
Tänk mig, Lina och Lisa själva i Turkiet, det blir nog bra. Nee det SKA bli bra !

image339
Här är en bild från Side som vi ska till :)

Det finns bara ett ord för denna utsikten och det är UNDERBAR!
Vill dit nu på direkten...:)
Men den som längtar till nåt gott väntar aldrig för länge, eller hur
brukar man säga :) ? hehe


Nu ska jag dra på mig bikinin och lägga mig ute i tädgåren och plugga
om det är så varmt men det märker vi :)

Hörs senare!
PUSS
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0