Stora planer..

  • jag är inte kaxig,det är bara försvar.
    jag är inte döv, jag hör bara inte bullshit.
    jag älskar många, men en del lite mindre.
    jag snackar aldrig skit, jag säger bara det som är sant.
    jag är inte egoistisk, bara självsäker.
    jag är inte elak, bara ärlig.
    så sant som det är sagt

    image479


    Vendela, Lina C och jag har nu bestämmt att vi ska åka ner till halmstad för att tälta i sommar. Kampingen hette tjuv.. någonting o det är ett ställe där man får va utan att någon av oss är 18 :) hur kul kommer inte detta bli..! Vi är bara tre just nu som ska åka men ja tänkte fråga Lina A o Lisa men dem jobbar ju hela tiden (skitungarna!) men vi får se, man träffar ju folk där nere i för sig.

LÄNGTAR SOM FAN TILL SOMMAREN NU!
Jag har planerat massor eftersom jag inte ska jobba någonting, det är bara softa som gäller :) Min planering ser ut så här än så länge

  • England  i 1vecka för att spela golf med golfgänget i Eastbourn och bo hos en engelsk familj (utbytes grej)
  • Tälta i Halmstad vilket jag redan har sagt
  • Kampa i Lina As stuga i halmstad (party)
  • Sova några nätter på en ö med Mikaela haha
  • Spela massor med golf med Julia<3
  • Och sist men inte minst, kommer sommarens höjdpunkt TURKIET MED MINA FAVORITER LINA OCH LISA<3



// LISA PERSSON


Kommentarer
Postat av: Lisa A

Åååååh låter som en skitbra sommar, särskilt de sista ;) hehe

2008-05-21 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0