Sunshine...

Tjaaaa:)
Har inte orkat skriva på hela helgen typ.
Har ju suttit i en kiosk på hammarskölden hela helgen så
det kanske förklarar allt. Har stått lite i grillen oxå, känns som
man fortfarande luktar hamburgare xD

Asså det har i stort sätt inte hänt nåt kul under hela helgen,
bara att jag va ute och käkade med några kompisar och
att Jens och Jonas var med mig och lina och kollade på
Eurovision song contest i lördags.

Och igår var det ju både mors dag + attt syrran fyllde 16.
Så vi drog ner till familjen ryd där dem grillade hamburgare
för ovanlighetens skull. Jag och Bror cyklade dit, vi var duktiga.
Hoppasde studsmatta med mina vilda kusiner Ernst och Emanuel.
Fy fan dem kittlade mig som in i.... och ja är inte liiiite kittlig om man
säger så.... jag får verkligen panik om någon kittlar mig.

image493

Nee nu måste jag dra tillbaka till min lekion utan lärare ;) hehe
Skönt som tusan , gör inte ett skit!

Gotta go !

L i s a a n d e r s s o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0