Sverige pussas och kramas xD

Hje hej :)
Fråga mig inte vad jag gör xD hehe
Jag sitter då och kollar på morgonsoffan och snart börjar
Sverige pussas och kramas :) Sjukt roliga program båda två.
Pappa sitter här i soffan jämte och asgarvar :) haha

Jo just det kom nyss hem från träningen som ägde rum vid Nyarpsstugan
mellan trånghalla och bnkeryd:) Haha riktigt skönt nu efteråt.
Sprang, sprang och åter sprang och just det ja , lite utfallsteg gjorde vi ju med ;) hehe
Får se om jag kan stå på mina ben imon bitti när ännu ett fyspass väntar:)
Och som pricken över i:et så har jag ju fys imon kväll igen :) Mycket härligt.
Laddar ju för beachen 08 liksom, som johan våran tränare i skolan brukar säga :) hehe

Ska nog ta mig en dusch snart med tro jag :) Kan nog vara rätt så skönt efter att ha svettats
som en gris :) xD

Men först några nice pictures;)

 Johanna Bloom :) <3

 Thilda, Johanna, Malin, mina tjejer <3

 Jag och Lina äter glass på Kreta :) <3

 Några killar från Kreta som gör ascoola grejjer i vattnet :) Tufft va?

 Utsikt över en ö på Kreta :) Saknar otroligt mkt <3

 Jga , LIna och DANSKEN ;) hehe (Dansar saba)

 Emma, Lisa och Jag <3


Nee nu får det räcka med bilder för idag , hoppas ni gillar dem lika
mycket som jag gör :)  Ja va ska jag säga ? :S

Får nog bli ett god natt nu :) Måste ju vara uppvilad tills morgondagen:)
PUSS
Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0