Taggad till tusen ...

Vet ni vad... imon börjar min försäsong med handbollen :)
Hur kul kommer nite det att bli? :O :)
Har varit så tråkigt nu utan träning, ska bli skönt att få springa
av sig, för springa är just precis det vi ska göra varje träning :)

Ååååh kan knappt bärga mig, i am so exited :)

 





När jag kollar på dem här bilderna blir jag så jävla sugen på att spela
igen! men försäsongen är ju med kul men inte lika kul som att spela.

I ♥ Handboll , låter asmesigt kanske men asså det är verkkligen så!

HAHA, kalla mig sportfåne eller va fan ni vill, men det kommer alltid vara
handbollen jag kommer att brinna för.


Sleep tight aliihoppa :)
PUSS
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0