Tävling i Mjölby

Golf är verkligen den konstigste sporten ever! Igår spelade ja på 88 slag tror aldrig ja har spelat sämre :( men idag då jävlar då gick ja på 77 slag, vilket är på mitt handicap. o för alla golfare som fattar va ja snackar om så var jag 3 under par efter 6hål ;) de ni!
Det var skandia Riks ja spelade, ja åkte upp dit me Julia, o Cathrin som nyss är hem kommen från golf College i USA, fy faaan va coolt!! JAG VILL OCKSÅ!
Jag o julia badade i underkläderna i en utomhus poolen också som hotellet hade som hade den underbart varma tempen på13 grader. fan va sjuka vi är, så nu e ja förvånandsvärt lite förkyld..

Ska gå å äta nygrilade hamburgare nu :P

Have a nice day babes

// LISA PERSSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0