Tisdag :)

En otroligt skön dag :) Men tyvärr så började den inte så bra i mitt fall.
Försov mig nämnligen :S  Kom till skolan 2 timmar senare :) hheeh
Asså jag blev lite förvånad över mig själv, jag försover mig aldrig i vanliga fall :S
Kan ju bero på att jag satt uppe halva natten och pluggade på provet tills idag.
Vilken tur att jag gjorde det, för det gick ju galant. Kändes skitbra, kunde alla frågor
en. Känns really good!

image345

image346

Slutade runt halv 2 och då drog jag mig vidare ner till stan :)
Där jag köpte ett linne från gina :) Grön och mkt fint :P




USCH imon har vi niationella i matte :S Asså det värsta är att min
lärare tror att jag kommer få MVG :S Hmm känner ju att man har ganska
så stor press nu :/  Men kan ju inte göra bättre än va jag kan.

Nehee ska ut i det otroligt vackra vädret nu :)
Ha en toppen dag :)
PUSS
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0