TRÖTTTTTT

Hej hej , förlåt så jättemycket för min otroligt dåliga uppdatering.
Men jag har verkligen inte haft tid, orkat eller haft nåt att skriva om.
Nåt at skriva om det har jag väl inte nu heller egentligen.
Men får väl dra gårdagen och dagen :)

Igår, Måndag: Svenska lektion sedan handbollsträninge, hem i typ 30 minuter sedan
iväg på nästa träning. Träningen i skolan var för övrigt hur go som helst.
Sprang och sedan bålträning, man får ju tänka beachen 08 som Joey brukar säga. xD
Efter träningen på kvällen så gick jag och la mig, och vaknade typ en timme senare
med världens värsta halsont, kunde inte svälja över huvutaget så fick ligga och spotta
i ett glas hela natten lång. Sov inte många minuter i natt, bra uppladdning till nationella :S

På tal om nationella, det gick ju inte så väldans bra för mig om jag ska vara ärlig.
Men det gick ju inte skitdåligt heller men första delen var ju 1000 gånger så lätt som
denna iaf. Hoppas på G iaf. 

Idag, Tisdag: nationella som jag just skrev om. Sedan var det medicinsk grundkurs
och Thomas Asp var sjuk eller nåt så vi fick ha Rickard Leo. Han va riktigt bra,
förstog typ 1000 gånger mer än när Thomas har genomgång. HAHA



 

Detta sta paret är min kusin och hans tjej... men fick reda på igår att
det var slut mellan dem nu :( 

JAaj nee nu ska jag sova , är trött som aset!!!
Eller nej jag ska kolla Desperate Houseviwes. Bästa programmet ever !

Sov så gott!
PUSS
Lisa

Kommentarer
Postat av: L.Axelsson

vaaa e de :/ uch

2008-05-13 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0