Vilket väder :)

Hej hej :)
Allt bra ? Med mig själv ärd et hur bra som helst.
Nationella gick skitbra och jag slutade tidigt och vädret är på
topp kan det bli bättre? :) NEEE

Jaa nationella pratade jag om ja, det va ju lätt som en plätt,
första delen blev klart på en kvart ungefär :) Sedan var det den
andra, den med rektanglar, lika lätt den :) Så  jag är nöjd faktiskt :)

Efter det så städade i klassrummet :) Blev mycket fint :) haha
Tog lite bilder i skolan idag med :)

   Thilda, Johanna och Malin <3

 Rasmus och Kvick :) xD

Efter skolan drog jag hem och pluggade lite, har redovisning inför klassen imon :S
Usch , hatar att redovisa inför klassen :/ Tur att vi är en sån liten klass iaf :) 15 st. hehe

Just det har varit på en promenix med min egen Lina med ju :)
Mycket trevligt, gick en sväng runt alla ringar som dem bygger nya hus
 på. Snygga killar med bara överkroppar som arbetar ;) hehe

image352
Haha visst blev vi otroligt snygga ja och Lina på denna bilden ? :)

Nee nu ska jag lägga mig ute i solen och läsa ut min braiga bok :)
Sedan drar jag iväg på träning :) Mycket kul :)


Ha en fortsatt trevlig dag och NJUT av vädret :)
PUSS
Lisa

Kommentarer
Postat av: L.Axelsson

aaah GUUUUUH va fina vi blev....NAAAAAAAAAAT

2008-05-07 @ 15:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0