You want a piece of me...?

God kväll :) Haft en bra dag ? :P
Min har varti helt okej, började med skolan där jag hade värsta håltimmen :/
Sedan var det träning i skolan, drog hem och satte mig framför TV:n och
tittade på MADE och sedan så satte jag mig framför den andra dumburken,
nämnligen datorn. Och där har jag suttit sedan dess och gjort psykologiprov.
Asså man får ha alla anteckningar och man får söka på internet för fakta.
Men det gjorde ju inte saken lättare måste jag säga.
Fyyy fan va jag har skrivit. Miona klasskompisar gjorde det provet i fredags
men då var jag sjuk. Dem hade skrivit 5 sidor på hela provet. Jag har gjort halva
provet och är upp på 5 sidor :S Hmm hur ska det här sluta Lisa ? :O
Jag har altid haft en förmåga av at skriva för mkt. Jobbigt det där.

image469
Längtar efter att ha en kille att kunna mysa bort dagarna med.....

Nee nu ska jag sova, det behöver jag mer än någonsin! Är tröttare än ever.
Sov nu så gott sötnosar :)

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Det finns många där ute gumman, och du är värdenssötaste så du
kan få vem du villll

2008-05-19 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0