Your love is just a lie...

Äntligen hemma :) Inte långt kvar tills helgen äntligen är här med :D
Ska bli skönt , men jag får inte någon sovmorgon denna helgen inte...
ska stå i kiosken på Hammarskölden åt mamma och pappa.
Men jag har ju tvingat dit Viktor och Martin få se om dem kan dra med sig
lite solk så jag sitter sitta där helt själv... haha
Hoppas verkligen att vädret blir bra denna helgen, så kan man sitta i
kiosken utomhus och få lite bränna på köpet , bra va? :P

Åkte buss hem med LIna idag, det var ett tag sen :)
Under tiden vi väntade på bussen så gick vi en sväng på stan och
köpte mcflurry :) Mumsigt som in i ... :P
Och senare i kväll ska jag och Lina sola, otrooligt skönt !


image474
Jah och lillebror, sommaren förra året nån gång :) hihi

Nee nu ska jag plugga lite :) 
Ha en fortsatt trevlig dag ;P

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Var med i min tävling och tävla om en valfri parfym för 400 kr! :)

Ha det bra!

2008-05-21 @ 13:39:19
URL: http://Fluffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0