Bara för att jag Älskar er mest och jag hoppas att ni vet att ni e bäst.





















 

Lisa en galen person fast vackrast på denna jord.

När jag ser dig tänker jag på himmel och hav

och ditt leende får än att smälta av.

Du är söt snäll och smart ja kommer ihåg alla gånger vi lagat mat.

Persson min party cooling du är en redig going.

Du är alltid på G och få en alltid att le.

Du är som en sprallig häst och det är de som få mig

att gilla dig mest.

Magareta min heta.Du e min snygga brud,

med dig är det alltid lätt att prata ut.

Du skiner av glans, du är min lilla tant &

våra promenader går alltid galant.

Du är som grönaste trä och den blåaste himmel

det är nästan så ja få svindel.


Kommentarer
Postat av: lisa

haha vilka söta dikter :D du e me bäst min babe<3

2008-10-15 @ 14:48:21
Postat av: Margareta

Gud, jag blev helt tallös. I really really love you <3

2008-10-16 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0