I am exactly where i am suppost to be now...

Åååh va skönt att det är helg nu igen :)
Dagarna bara flyger iväg, det är bra! Men var tar helgerna vägen :( ?
Det är då man vill att det ska gå sakta.. hehe

Min helg ser ut på det här viset :
Fredag: bio med älskling (patrik 1,5) sedan blir det nog hem och mys antagligen:)
Lördag: upp tidigt och handla inför veckan ensam hemma :) Skönt det ska bli!
sedan blir det nog göteborg med Älskling. Ska till hans syster och hjälpa henne
med hennes dator. Sedan kanske det blir lite shopping, vem vet :) Kvällen vet jag inte
ännu, beror lite på hur det blir med göteborg.
Söndag: Mamma och pappa åker till Tunisien. Myyyys med Älskling, köpa ny mobil. sedan match på kvällen
om min höft tillåter. (hoppas)

Ser ut som en fullspäckad kväll , få se om jag hinner att sova över huvudtaget :D Hoppas för jag ligger
ngot efter när det gäller den biten :S hehe

Så därför ska jag va lite duktig och gå och lägga mig nu :) Låter som en toppenid´e om ni frågar mig!
Sleep well
Lisa andersson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0