One Wish ....

Hej hopp allihop :)
Allt bra en måndag som denna ?  Själv är jag trött som fan.
Skolan idag gick otroligt seeeegt, höll på att somna.
När jag kom till skolan idag så var både Thilda och Malin sjuka,
men om dem verkligen var sjuka vet jag ju inte om jag tror på ... haha
Skule med stannat hemma idag ... fan :D heheh


Jag vill ha fredag idag :) :) :) :)

specialidrotten i skolan iadg sööög , och det suger mer och mer för
varje gång.... USCH
Jag och Thilda funderar på att bli biffar , så ska nog byta till crosstraining,
alltås gymma istället :D Mycket goooare :)

Imon har jga prov i Smhäll , det suger det med, fan va allt suger idag :) XD heheh
Måste öva lite , men kan det typ redan för skulle haft det förra vekcan , men då
efter 45 minuter i klassrumet och ingen lärare kom så får vi reda på att han som
skulle hålla vår lektion blivit påkörd :S Creepy ...
Men det va ju bara bra , en vekca till godo och öva ;) hehe

Nee bäst man rör på fläsket nu , behövs ju ;) hehe
Träning ikväll på tal om fläsk och då ska det berännas fett ;) HAHA
Löpning + träning 8-10 ;) fint ere :D

Gotto go
Puss

Lisa A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0