Ett gott skratt förlänger livet :)

Tudilooo fuckers ;)

Sitter här & Gap skrattar HAHA, hittade lite skivor med gamla kort.
Väldigt gamla kort, sncka om att de kommer upp mkt minnen :P
HARREGUD säger ja bara. Va gör ni då? Allt bra & så ? So i hoooope ;)

Tänkte visa lite kort men innan de SNÄLLA LISA DÖDA MIG INTE ;) HAHAH
Föresten dess bilderna påminner mig om de pinsamaste jag & Lisa nånsin ha gjort HAHAH
Eller va säger du LIsa ? tsss

Min Älskade Lisa ,;)

HAHA:P

Haha va ska man säga :S

BÄVER & SYRRAN, när vi va på väg på street race i halmstad <3


Johan the king ;) hahaha

Ingen komentar


Haha en rolig kväll =)


Brossan och jaaaa ;)hahah


MEMEMMEME ;)

Syrran och jaa :P


Brossan i Turky för några år sen :P


Okra inte lägg ut mer bilder idag, men ha grymt mkt mer ;) Hhaa
Aja tiden tickar ha de braa =) Puss♥

L.Axelsson- you are olaaahallaa


Kommentarer
Postat av: thildi

hahah lisa du ser ut som din syrra :D

2008-10-01 @ 22:57:36
URL: http://thildafrisk.blogg.se/
Postat av: lisa

asså shit lina :D Om du inte vet vad ordet hämnas betyder så kommer du veta det efter detta ;) HAHAA skojjar med dej , kul att se dem faktisk : )

2008-10-01 @ 23:15:35
Postat av: Lina

HIhi men gumman tyckte du va så jävla sööööt :) Älska dig <3

2008-10-02 @ 20:10:51
Postat av: M

HAHA ! Fan va söt du e lisa :P

2008-10-03 @ 09:20:18
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0