Äntligen fredag :)

God kväller eller god natt kanske man ska säga när klockan är 03:41 :) hehe
Min kväll har jag spenderat med min älskling. Vi började med att gå och käka på
Jensens Bøfhouse :) Vi tog kyckling, husets favoritsås och potatis :) Alltid lika gott :)
Sedan promenerade vi bort till Hemmakväll för att hyra en rulle och lite snacks :D
Det blev Superhero Movie , haha man fick sig allt några riktiga skrattanfall :D hhee

Känns typ som om jag väger 100 Kg eller nåt efter all mat och godis som jag stoppat
i mig idag.... Men man får lyxa till det ibland :) hehe


Älskling <3

Nu är det nog dags för mig att gå till sängs för tjyven :)
Måste ju va utvilad tills imon, för jag ska ju va med min undebara Bella imon :P
Undra va vi ska hitta på för skojj :P

God natt gott folk!

L i s a a n d e r s s o n♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0