bra dag idag =D

hej hopp gummisnopp! fick min lön idag :D :D :D :D !!! åh gissa vad ja fick typ 700 spänn mer än ja hade trott weeeeeeeeeeeiii, ska shoppa imon, nya skor åh nån snygging tröja hade ja tänkt :)  man har ju lixom studiedag imon :)

Inspark för 1orna idag haha ja å vendela, jonas, peter  hade ballong leken. å ni som inte vet va de e så e de när man ska smälla ballongerna i olika sexställningar haaha  t.ex. doggystyle missoneren, bakifrån m.m. tyckte synd om vissa som typ blev as generade, ex när en kille skulle smälla en ballong på sin killkopis bakifrån..å de fick hålla på as länge för att den inte small såg hur bögigit ut som helst... å de e lixom killarnas versta fasa att typ bli bögstämplade! tror ja iaf hahaa aja kul va de :D

tränade föresten på gymmet idag i 1½ h idag på morgonen började kl 7,15...mm tidigt ja vet men så otroligt skönt efteråt :)
ska spela golf imonbitti med pappsen föresten :) golfen börjar annars avta för min del, så har äntligen tid til  mina vänner :D LÄNGTAR TILL PÅ LÖRDAG TJEJER <3 =D party party

// LISA PERSSON -  HAR DU TRÅKIGT SOM JAG HADE NU SÅ LÄS IGENOM DESSA BLONDINSKÄMTEN, LOVAR ATT DU FÅR LITE ROLIGARE OM DU HAR SAMMA DÅLIGA HUMOR SOM JAG? ;)

En flicka kom skuttandes hem från skolan en dag.
"Mamma, mamma" tjoade hon "vi räknade i skolan idag, och alla de andra kunde bara räkna till 4, men jag räknade till 10 jag. Skall du höra? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!" "Vad duktig du är", svarade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern.

Nästa dag kom flickan tjoandes hem från skolan. "Mamma, mamma, idag läste vi alfabetet och alla de andra barnen kunde bara säga till D, men jag kunde ända till G jag! Vill du höra? A, B, C, D, E, F, G!" "Du är så duktig", sade modern leende. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Ja, det är för att du är blond", svarade modern moderligt.

Dagen därpå kom flickan hoppandes hem från skolan.
"Mamma, mamma, när vi duschade efter jympan idag såg jag att alla flickorna hade platta bröst, men jag har de här jag!" hojtade flickan, drog upp tröjan och visade ett par väl utvecklade 36C. "Du är så duktig min lilla vän", sade mamman. "Det är för att jag är blond", sade flickan. "Nej", sade mamman, "det är för att du är 24".
............................................................................................

Vad är det för likhet på en ikea möbel och en blondin?
- Så fort du kommer hem ramlar benen isär och du upptäcker att det fattas några skruvar. :D
...........................................................................................

-Hur vet man att en blondin har en dålig dag ?
-Hon har en tampong bakom örat och undrar var pennan är
..........................................................................................

En blondin och en advokat har platserna intill varandra under en flygning från Stockholm till London.

Advokaten frågar om hon har lust med en rolig lek. Blondinen, som är trött och vill försöka slumra till, avböjer artigt och vänder sig mot fönstret för att blunda till lite.

Men advokaten tar ingen notis om detta utan fortsätter med att förklara att det är en väldigt enkel och rolig lek.

Han förklarar:
- Jag ställer en fråga och om du inte kan svaret ger du mig 50 kronor och vise versa.

Blondinen avböjer igen och försöker på nytt få lite sömn.

Advokaten, som absolut inte vill ge sig, säger:
- Okej, om du inte kan svaret ger du mig 50 kronor, och om inte jag kan svaret, så ger jag dig 5000 kronor.

Nu har advokaten lyckats fånga hennes uppmärksamhet, och då hon förstår att han inte tänker ge sig går hon med på att vara med i leken.

Advokaten ställer den första frågan:
- Hur långt är det mellan Jorden och Månen?

Utan att säga ett ord tar blondinen fram sin portmonnä och tar fram en 50-lapp som hon ger till advokaten.
- Okej, säger advokaten, din tur.
- Vad är det som går uppför kullen med tre ben och kommer ned med fyra ben?

Förbryllad tar advokaten fram sin bärbara dator och söker i alla sina databaser, inget resultat. Han kopplar in modemet till sin mobil och söker på internet, inget svar. Frustrerad sänder han mejl till kollegor och vänner, utan resultat. Efter en timme väcker han blondinen och ger henne 5000 kronor.
- Tack så mycket, säger blondinen och vänder sig om för att få lite till sömn.

Advokaten ruskar blondinen och frågar:
- Nå, vad är svaret?
Utan ett ord tar blondinen fram en 50-lapp, ger den till advokaten och somnar om.
.........................................................................................

det var tre blondiner som satt och skröt över sina söner..
den första sa att när min son bli stor så hittar han ett botemedel mot hiv och får nobelpriset..
då sa den andra att när min son bli stor skall han hitta botemedel mot cancer och får nobelpriset..
den tredje: haha det var ju inget. när min son bli stor ska han vara med i vm och spela i final och han skall dribbla målvakten och sen missa målet och då skriker hela svenska klacken -din jävla sopa vi skall knulla din mamma..då kommer jag in och säger! "jag är hans mamma, jag är hans mamma"
............................................................................................

hihihihihih ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är tokig , men tycker om dej iaf :) heeh saknar dej :D

2008-09-24 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0