En myra en häst och en ko på TIVOLIIIIII

Tjenare:)

Här sitter man med en plastpåse på huvudet,
ser ut som ett hembiträde, med mitt fina rutiga
förklädde och påsen på huvudet ;)

Och då undrar ni kanske varför ja sitter med en påse på huvudet ?
Joo de e faktiskt så att Syrran färgade precis mitt hår & ja färgade hennes.
Hon ska bli blond och jag brun få se hur resultatet blir, kommer visa bild sen.
Vi har även köpt en himla sexig sak idag, och de e inte de ni tänker på utan vi
ha köpt typ en våg tång skit cool och snyggt blir de me.

Ikväll ska ja vara med Tjejerna :) <3 nicenice va rätt länge sen vi träffades alla. Så de ska bli kul =)
Men hörrni nu måste ja tvätta ut färgen. Ha en kanon LÖRDAG ! Puss

L.Axelsson- <3

Föresten när syrran färgade mitt hår sa hon helt plöstligt ja tro du tappar håret Lina !
Och jag flyger upp och skriker VAAAA ?
Och hon bara ja skojar bara..
Hahah fan va kul skämt då =S trodde fan ja skulle DÖ :S Shit asså.

HA en bra kcäll nu för de ska ja fan ha ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0