Måndag måndag måndag

Tjaaa

Jag är sjuk , har ont överallt orkar inte göra ett piss, min kropp säger helt enkelt ifrån.
Har haft väldigt mkt att göra på sista tiden och ändå hinner jag inte med allt som
jag måste. Blir galen , det som skrämmer mig mest är att ja inte hinner med mina
kompisar nu när skola, handboll och allt börjat igen.


Det är så här det ska va eller hur tjejer ? :)

Saknar att bara hänga med er, snacka om problem osv.
Men i helgen har jag bokat er ;)
Då ska vi fan ha kul , ingen/inget kan stoppa oss , eller hur tjejer? :P
NI ÄR BÄST , ja ni vet vilka ni är ;)

En annan sak jag ligger och funderar på är om jag ska till skolan imon eller inte, egentligen
känns det som ja måste det. Om jag inte går så får Perre jobba helt själv sista lektionen innan
debatten och det vore inte schysst men vad gör man när hälsan sätter stopp ? :(

Aja får se hur jag känner mig imon , hoppas på bättre iaf.

Puss

L i s a a n d e r s s o n ♥

Kommentarer
Postat av: LINA :)

Tro fan de, vi är oslagbara och jag ÄLSKA ER <3:)

2008-09-09 @ 15:18:01
Postat av: lisa

hahaa ja de e så man får göra nu för tiden, boka en tid lixom... =/

älskar älskar älskar er

2008-09-18 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0