Ny vecka med nya möjligheter

Jaa som sagt ännu en ny vecka med nya möjligheter.
Idag så var det skola igen då....2 tråkiga lektioner på en och samma
dag hur fan tänker dem som sätter upp scheman ? :O
Men det var iaf hyffsat kul på samhällslektionen idag. vi hade debatt.
Jag ocg Perre var vänsterpartiet HAHA säger jag bara. Vi sög vekrligen.
Vi kunde inget om vårt parti, så när dem andra partierna började argumentera
mot oss så hade vi inget att säga så sämst var vi XD

Efter skolan så kom Varantos och hämtade mig, vi åkte till banken sen till Holmgrens
för att betala in det sista på bilen. Allt gick som smort, åkte ner till hans jobb. Satt där 
ett tag , men drog sedan till bussen för att åka hem och plugga Historia :(  BLÄÄÄÄ
Har gjort klart hälften iaf, men har ju några dar till på mig :) 

 
Saknar turkiet och att kunna gå lättklädd....


På tal om klädsel så ska jag åka till Ullared på lördag med familjen och
även Varantos ska hänga med. Han har aldrig vatt där så vi får väl se vad
han tycker om det. Jag ÄLSKAR det iaf :)

Ska dra nu , One tree hill väntar ;)
Love.

L i s a a n d e r s s o n - everything is gonna be okey!

Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

2008-09-17 @ 20:48:06
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0