TURKIET

TJENARE, med stor bokstäver !

Det var VÄÄÄÄÄÄLDIGT länge sedan ja skrev nu och jag ber så hemskt mkt om ursäkt.
Men har verkligen inte haft orken eller lusten att skriva. Men nu är man igång igen.
Och ja tänkte berätta lite kort om turkiet resan, som har varit
TOPPEN

Flygresan dit & hem gick kanon. Ja tänkte inte skriva en lång text hur det har varit för tycker inte det är så roligt att läsa.
Så tänkte lägg ut lite bilder & skriva lite ! P.S DATUMET STÄMER INTE PÅ KAMERAN

va väntar ja på LET´s GOOOO ;)

dd
PÅ FLYGPLANET


VÅRAN SNYGGA TOALETT


LITE AV RUMMET


Jag ligger och glassar vi hade 7 pooler på hotellet :P

På väg till Disco Athena tro ja de hette


LI?A


LITE AV HOTELLET


HAVET


HOTELLET


Alla har nästa lika dana kläder pinsamt värre :S och vi tänklte inte på de


HAHAH SÅ JÄVLA BRAAA


Yäääh


Wiiiie


Lisorna


Innan utgång





VA GÖR DOM HAHAH ?

HAHAHAH

Mina ÄLSKLINGAR


Jaaa här va lite av bilderna hinner inte lägga upp mer idag, för min brossa slår halvt ihjäl mig om inte han få datan nu !
Men ha de knaon Puss

L.Axelsson- Hur fint som helst

Kommentarer
Postat av: lisa

gud vilken härlig bild på dig och felix hahaaa =P

2008-09-03 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0